måndag 17 mars 2014

MATCH MOT FCH SÖNDAG 23MARS

Hej,

På söndag är det dags för träningsmatch mot FC Helsingborg.
Sista matchen innan Warbergsspelen
Spelplats: Helsingborgs Arena, A-Hallen
Matchtid: 16:30
Samlingstid:15:10
Samlingsplats: Sporthallen, Åstorp

Det går bra att köra själv, men då vill vi veta detta i förväg.
Ni som kör direkt ska vara i Helsingborg 15:30.
Vi samlas vid huvudentrén vid Helsingborg Arena, Fredrik är på plats.
Andreas tar samlingen för dem som samlas i Åstorp.

Matchen kommer att spelas med flygande byte till skillnad från poolspelet där det
har varit avblåsningar varannan minut. Detta för att träna inför Warberg då det blir flygande byte.
Matchtid är inte helt bestämt, men troligtvis 3x15min

Till denna match är följande tjejer kallade:
Julia Udd Målvakt
Lina Jensen
Linnea Ottosson
Moa Pålsson
Isabella Johnsson
Rebecca Månsson
Maja Persson
Frida Rosberg
Ida Månsson
Lovisa Narkaj
Maya Mäkelä
Tindra Gidlund
Isabella Möller
Maya Hrnja

Ledare: Fredrik Månsson & Andreas Persson + ev. någon lagmamma

Vi har tröjor, byxor & strumpor från F03 med oss. Tjejerna ska tänka på att ta med klubba, skor, vattenflaska, ev. skyddsglasögon & duschgrejor.

Hör av er i god tid om ni ej kan vara med!

Vi ses spelsugna på söndag!

/Ledarna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Isabella Möller kör direkt/Fredrik

Anonym sa...

Maya H kör direkt. //Ayla

Anonym sa...

Linnea O & Lina åker direkt/Fredrik

Anonym sa...

Mäkelä kör in själv

Anonym sa...

Alltså allvar! Det här sättet att få ut info, rent ut sagt suger! Starta en sluten grupp på Facebook istället. Absolut ingen aning om att det var match! Mvh Jenny Gidlund

F03 ÅKIBS sa...

Hej Jenny, nu tycker jag faktiskt din kritik är obefogad. För några veckor sedan lade jag till dig på maillistan så både du och Thomas skulle få mailen. När jag nu kollar så har både du och Thomas fått mail 18/3 från oss att kolla bloggen. Inom klubben kommunicerar vi via bloggen och detta har vi talat om för er föräldrar när vi har haft föräldramöte. Jag har dessutom lagt till att maila ut till alla föräldrar att kolla bloggen när jag uppdaterat, det är inte alla lag som gör detta inom klubben men som jag tycker är bra sätt att uppmärksamma er föräldrar att nytt på blogg. Dessutom säger vi till tjejerna efter varje träning att säga till er föräldrar att kolla bloggen. Alltså har vi 3 kommunikationsmedel och jag tänker inte lägga till ett fjärde(facebook i detta fall). Detta av många anledningar, bl a tidsbrist, jag lägger redan ner mycket tid på detta och tänker inte lägga tid på ytterligare ett kommunikationsmedel. Jag använder själv inte Facebook och jag är inte säker på att alla använder. Dessutom om jag inte har helt fel för mig så är det 13-årsgräns på Facebook och då våra tjejer är under 13 år så är det inget jag vill uppmuntra att använda Facebook.
Det är även viktigt att ni föräldrar själva söker information vad som händer, kolla bloggen regelbundet, extra viktigt nu inför Warberg då det säkert kommer ut ny information löpande.

/Fredrik

Skicka en kommentar