måndag 26 mars 2012

Info inför nästa säsong

Jag kommer tyvärr inte att ha möjlighet att fortsätta som ansvarig för laget nästa säsong. Och jag vet att klubben har mycket svårt att hitta nya tränare.
Det är med andra ord troligt att vi föräldrar måste lösa detta själva. Jag är villig att hjälpa till även nästa säsong. Jag kan tänka mig att vid möjlighet hjälpa till med träningar och matcher. Samt att hantera pappersexersisen. Ytterligare en förälder har redan anmält intresse av att hjälpa till. Ju fler vi är som hjälps åt desto mindre arbete är det. Men vi kommer också att behöva någon som är ansvarig. Denna person bör ha möjlighet att vara med på en majoritet av träningar och matcher.
Om ni är intresserade eller har frågor får ni gärna kontakta mig så kan jag försöka hålla samman det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar